AgentLocator kanadska firma na hercegovački način

Rad iz BiH za inostranstvo je WIN WIN situacija

„Sve što trebate na jednom mjestu“ jedan je od slogana kanadske firme AgentLocator, koja se bavi web dizajnom i marketingom još od 2010. godine, dominantno za pravna lica iz oblasti nekretina i ostalih sličnih djelatnosti. U svoj portfolio upisuju hiljade zadovoljnih korisnika i imaju 98% pozitivnu satistfakciju na support: što gotovo ni jedna druga kanadska firma nema.

(Cijeli intervju potražite u printanom izdanju magazina REUNION)

Osim po ovim gotovo nevjerovatnim rezultatima, AgentLocator ima još jednu vrlo važnu specifičnost. Gotovo polovina zaposlenika ove firme živi i radi u Mostaru, zajedno sa menadžerom AgentLocator-a Sanjinom Studenovićem. U razgovoru za Reunion Magazin, Sanjin nam priča kako je sve krenulo.

Kada ga je zovnuo direktor AgnetLocatora iz Kanade, inače mostarac porijeklom, Sanjin nije mogao ni zamisliti da će poslije rada u svom malom prostoru ‘tri sa tri’ kako kaže, za samo tri godina doći do ovoga što je AgentLocator danas. Kako je AgentLocator rastao u Mostaru, i radio za Kanadsko tržište, kako su došli do toga da neki zaposlenici imaju 100% pozitivnu satisfakciju na support, i na kraju šta znači raditi za američku firmu u njihovom radnom vremenu, kakva odricanja su morali savladati, za Reunion Magazin priča Sanjin Studenović.

Reunion: AgentLocator je američka firma, za pružanje usluga iz oblast web dizajna i marketinga dominantno na Kanadskom tržištu, dok su zaposlenici i ured smješteni u Mostaru? Kako funkcioniraju Kanada i Mostar, je li bilo poteškoća dok ste se navikli na rad na drugom kontinentu?

  • AgentLocator je primarmo Kanadska firma zastupljena na Kanadskom tržištu i idejom da se proširi na Američko tržište do kraja jula 2017. Tačno, pružamo usluge iz oblasti Wed Dizajna i primarmo Google Marketinga gdje smo jedna od rijetkih kanadskih firmi sa Google Premier Partner licencom. Istina, ispočetka je bilo jako teško navići se na radi u drugoj vremenskoj zoni (EDT) i prilagoditi svoj život tome, jednostavno zahtjevalo je dosta odricanja u privatnom životu. Kao i u svemu, vrijeme i tu učini svoje pa se naviknete i postane vam sve normalno na kraju.

Ovakvih firma će biti sve više

 Reunion: Kako je nastao ovaj koncept i sama ideja?

  • Prije svega ideja je nastala na privatnom poznanstvu mene i CEO-a od AgentLocatora Ade gdje smo došli na ideju da spojimo dvije jako dobre stvari, odgovornost i radna etika ljudi sa naših prostora su puno veći nego bilo gdje u svijetu – vjerujte , i kada tome dodate da je radna snaga dva do tri puta jeftinija shvatite da će vremenom firmi kao što smo mi biti sve više. Ovdje imate jednu Win-Win situaciju gdje smo sada u poziciji da imamo dvadesetsedam ljudi zaposlenih sa veoma solidnim primanjima (prvi win) i drugi da ti ljudi rade čak i bolje nego radna snaga u Kanadi a za dva tri puta manje nego gore gdje je taj drugi Win za firmu. Jedan vid Outsourcinga koji na sreću funkcioniše super.

(Cijeli intervju potražite u printanom izdanju magazina REUNION)