EFSA: Novi master program ‘Menadžment i informacioni sistemi’

‘Menadžment i informacioni sistemi’ će ponuditi nove, inovativne mogućnosti za učenje i koristit će Microsoft tehnologije oslanjajući se na praktična iskustva certificiranih Microsoft trenera.

Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu (EFSA) danas je predstavljen novi master studij ‘Menadžment i informacioni sistemi’ koji su zajednički kreirali kompanija Microsoft BiH i EFSA.

Program ‘Menadžment i informacioni sistemi’ će ponuditi nove, inovativne mogućnosti za učenje i koristit će Microsoft tehnologije oslanjajući se na praktična iskustva certificiranih Microsoft trenera. Uvođenjem tehnologije u obrazovni sistem unaprijedit će se znanja mladih ljudi koji će usavršiti svoje vještine, steći određeno iskustvo i biti konkurentniji na tržištu rada.

“Kombinacija ekonomista i informatičara koji poznaju informatičke alate, programske jezike i mogu na tom polju da budu konkurenti, zapravo je najbolja, dobitna kombinacija,” izjavio je dekan Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu Kemal Kozarić, dodajući da realizacija novog nastavnog studija počinje od iduće akademske godine.

Rektor Univerziteta u Sarajevu Rifat Škrijelj je kazao da ovakvi studijski programi ne poznaju barijere, te izrazio uvjerenje da će privući strane studente, doprinijeti vidljivosti i otvorenosti sarajevskog Univerziteta, te ponuditi kvalitetne stručnjake oslonjene na Microsoft tehnologije.

Direktor Microsoft BiH Omar Krivošija i šef Katedre i rukovodilac master studija za Menadžment i informacione sisteme Zlatko Lagumdžija potpisali su Memorandum o razumijevanju i ozvaničili ovu saradnju.

Lagumdžija je kazao da živimo u svijetu  čiju budućnost oblikuju sve savršenije tehnologije i ubrzano generisanje znanja. Ovaj master program, nastao u saradnji akademske zajednice i vodeće  svjetske kompanije, kako je dodao, prilika je za sve one koji žele da budu u korak sa vremenom i spremni da odgovore novim izazovima.

Kako je kazao  Krivošija, transformacija obrazovanja, kojom bi se odgovorilo na potrebe tržišta rada, kao i izazovi globalnog i digitalnog svijeta zahtjevaju promjenu odnosa između učenja  i podučavanja.

“Obrazovni programi moraju omogućiti izgradnju znanja i pristup informacijama iz različitih izvora i istovremeno omogućiti pristup tehnologijama,” dodao je Krivošija.

Svečanoj  promociji i potpisivanju Memoranduma o razumijevanju prisustvovali su, među ostalim, i dekani Prirodno-matematičkog i Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu.