Mostar: Financijska potpora kampanji ‘Made in BiH’

Federalna Vlada želi da bh. proizvođači i gospodarstvo budu konkurentni u izvozu ali da država prvo treba konzumente, potrošače, koji će iskazati svoju lojalnost i svoj potrošački patriotizam.

Federalni ministar trgovine Zlatan Vujanović i predsjednik udruženja ‘Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH’ Admir Kapo potpisali su danas u Mostaru ugovor o financijskoj potpori u realizaciji kampanje “Made in BiH”.

Ovim je ugovorom počela realizacija transfera iz ‘Tekuće rezerve Vlade Federacije’, Proračuna FBiH za 2017. godinu, u iznosu od 50 000 maraka, potpore promotivnih i programskih aktivnosti Udruženja u realizaciji kampanje ‘Made in BiH’.

Sredstva su namijenjena za potporu pete kampanje ‘Made in BiH’ koju je u siječnju započelo Udruženje “Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH”, a kojom se građanima u BiH želi podići svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda te na taj način jačati gospodarstvo i ekonomiju u BiH, ali i smanjiti nezaposlenost.

“Kampanjom se želi jednostavno poslat poruka bh. javnosti, dominantno bh. potrošačima i građanima, da razina koju su postigli domaći proizvođači u proizvodnji svojih usluga i proizvoda, jeste izuzetna,” istaknuo je federalni ministar Vujanović nakon potpisivanja ugovora financijske potpore.

Kampanjom se također želi predstaviti zvjezdica ‘Kvalitetan proizvod – proizvedeno u Bosni i Hercegovini’.

“Naša zvjezdica, kao oznaka kvalitete i da je proizvod domaći, oznaka je koja se ne dobiva lako, odnosno, to je oznaka kojoj prethode mnogi certifikati kao što su ISO, HACCP i HALAL te druge relevantne oznake na europskom i svjetskom tržištu,” objasnio je ministar Vujanović.

Poručio je kako federalna Vlada želi da bh. proizvođači i gospodarstvo budu konkurentni u izvozu ali da država prvo treba konzumente, potrošače, koji će iskazati svoju lojalnost i svoj potrošački patriotizam.

Dodao je kako je federalna Vlada prepoznala ovu kampanju kao jednu od najkvalitetnijih.

Predsjednik udruženja ‘Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH’ Admir Kapo ocijenio je kako je u trinaest godina koliko Udruženje egzistira te realiziranih više od sedamdeset projekata, koji prvenstveno imaju za svrhu buđenje svijesti bh. građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda, ovo prvi put službeno, da se državna institucija, federalna Vlada, uključila u ovom obimu u projekt.

Po njegovim riječima, projekt ostavlja izuzetno dobro rezultate i dobre beneficije za cjelokupno bh. društvo, a to je povećana kupovina domaćih proizvoda i korištenje bh. usluga, što onda dovodi do ekspanzije i rasta gospodarstva i ekonomije.

Predstavnica bh. kompanije ‘Violeta’ Dijana Marić poručila je kako je kampanja bitna ne samo njima kao kompanijama, nego i da dovodi i do smanjenje nezaposlenosti, odnosno punjenja proračuna ali i stvara ambijent u kojem će mladi ljudi htjeti ostati.