Google nastavlja borbu protiv pop-up oglasa

Google je već odlučio da će u rezultatima pretraživanja kažnjavati stranice koje se ne pridržavaju njihovih uputa, a krenuli su i s automatskim blokiranjem pop-up reklama na mobilnim uređajima.

Koalicija za bolje oglase, čiji je Google istaknuti član, provela je istraživanje kako bi se doznalo koje vrste internetskih oglasa najviše iritiraju posjetitelje. Podaci, naime, pokazuju da je 69% korisnika koji su instalirali neko rješenje za blokiranje reklama to učinilo zbog napornih ili nametljivih oglasa. Istraživanje je dalje pokazalo da posjetitelji webova najmanje vole video oglase koji se pokreću automatski i sa zvukom, kao i pop-up reklame koje iskaču preko glavnog sadržaja web stranice.

Preko polovice korisnika ne želi se vratiti na stranicu koja im je servirala pop-up reklamu. No, kada su oglasi sasvim blokirani izdavači (ali i Google) ne zarađuju. Rješenje ovog problema u najvećoj svjetskoj internetskoj kompaniji vide u plasiranju boljih, nenametljivih oglasa koji neće ljude tjerati da instaliraju adblockere.

Zbog toga će, u sklopu svoje borbe za kvalitetnije oglase, Google početi obavještavati vlasnike web stranica u slučajevima kada primijete lošu praksu plasiranja oglasa. Pokušat će ih na taj način privoljeti da slijede preporuke Koalicije za bolje oglase i svojim posjetiteljima ne umanjuju ugodno iskustvo surfanja.

Google je već odlučio da će u rezultatima pretraživanja kažnjavati stranice koje se ne pridržavaju njihovih uputa, a krenuli su i s automatskim blokiranjem pop-up reklama na mobilnim uređajima. Sve ovo, zajedno s direktnim preporukama vlasnicima webova, trebalo bi “očistiti” Internet od loših oglasa, ali i omogućiti izdavačima bolju zaradu – koju će im donijeti manje napasni oglasi i, posljedično, manji broj instaliranih adblockera.