Huawei: Uređaji iz high-end segmenta tržišta

Huawei će se koncentrirati na specifična tržišta na kojima postoji potražnja za takvim uređajima, a pritom se misli na matičnu Kinu, Japan te europsko tržište.

Kompanija Huawei dosad je bila poznata po pametnim telefonima iz high-end segmenta, ali i onima iz entry-level i srednjeg segmenta tržišta koji nude dobar omjer performansi i cijene.

Prema izjavi glavnog izvršnog direktora kompanije Richarda Yua, Huawei planira odustati od predstavljanja pametnih telefona za niži segment tržišta te se u potpunosti usredotočiti na predstavljanje uređaja iz high-end segmenta tržišta (kao što su, na primjer, uređaji iz P i Mate serije).

Također, pri predstavljanju takvih premium uređaja kompanija će se koncentrirati na specifična tržišta na kojima postoji potražnja za takvim uređajima, a pritom se misli na matičnu Kinu, Japan te europsko tržište. Američko tržište čini se ostaje od sekundarne važnosti za kinesku tvrtku.