Indiegogo će pokušati zaštititi investitore od ulaganja u propale projekte

Propali crowdfunding projekti nisu ništa novoga u svijetu tehnologije, a uz hiljade projekata koji budu uspješno financirani nerijetko se dogodi da isti nikada ne zažive, odnosno da gadgeti koje rani investitori novčano podrže nikada ne budu isporučeni.

Često je tomu tako jer su ideje predaleko od izvedivih, odveć ambiciozne, ili se pak jednostavno radi o prevarama.

Kako bi pokušao zaštititi rane investitore (backere), Indiegogo će od sada za sve tehnološke projekte autore kampanja obvezati na navođenje tačnog statusa razvoja proizvoda. Inovacije, proizvodi i ostale tehnološke ideje koje će se ubuduće pokušati financirati putem ove platforme morat će vrlo jasno navesti jesu li u fazi koncepta, prototipa, i tako dalje, pa sve do finalizacije i stanja “spremno za prodaju”.

Ova informacija trebala bi potencijalnim ulagačima olakšati donošenje informirane odluke o (ne)uplaćivanju novca za određeni proizvod.

 

Dodatno, svi pokretači kampanja bit će obavezni najmanje jednom mjesečno obavještavati svoje backere o napretku projekta – postavljanjem slika iz proizvodnje, punih skladišta robe, video zapisa o tome kako se na projektu radi i slično – a sve kako bi ulagači dobili pravovremenu informaciju o tome kako njihov novac biva utrošen.

Prekid komunikacije s podržavateljima jedan je od prvih znakova u svijetu crowdfundinga da s projektom nešto ide po zlu, pa bi ovim promjenama, smatraju u Indiegogou, oni koji su uplatili novac trebali biti dodatno zaštićeni i informirani.