Internet u turizmu bitniji nego u drugim privrednim granama

Konferencija ‘Welcome2017’ je okupila veliki broj stručnjaka zaduženih za promociju turističkih potencijala u BiH.

Ako imamo web stranicu za promociju određenog proizvoda, onda moramo imati i klasični i digitalni marketing kako bi prikazali cjelokupnu uslugu, u ovom slučaju turističke potencijale kazao je Robert Petković, web analitičar eCommerca iz Hrvatske, na konferenciji ‘Welcome2017’ koju je organizovalo Oslobođenje.

Konferencija ‘Welcome2017’ je okupila veliki broj stručnjaka zaduženih za promociju turističkih potencijala u BiH, koji su se sožili u tome da BiH ima dosta mogućnosti kada je u pitanju turizam, a koje treba usmjeriti i promovisati na pravi način.

“Često je potrebno malo ili nimalo novaca da bi se neke stvari promijenile. Tako, internet promocija pruža dosta mogućnosti, posebno kada je u pitanju turizam. Internet u turizmu je bitniji nego u drugim privrednim granama, jer sve sto se nalazi u pojedinim gradovima, prisutno je online, kazao je Damir Krešić.

Ivica Kruhek je poručio da se trebamo zapitati za koga radimo web stranice i koja nam je ciljana publika, te pri tome prilagoditi sadržaj koji će obilovati tekstom, slikama, videom te drugim primamljivim sadržajem.