‘IoT’- nešto neizbježno, nešto izrazito potrebno!

Uz ‘IoT’ će kompanije i organizacije lakše pratiti kompletno poslovanje, od toga koliko prodaju, proizvode, kako trguju, koliko troše resursa na određenu stavku, koliko je koji zaposlenik produktivan, koliko je koji period u godini produktivan ili stagnira…

Internet stvari (IoT) raste konstantno, a s dolaskom mobilne mreže pete generacije (5G), stvari će krenut nevjerojatnom brzinom prema naprijed. Zato se kompanije pripremaju za novo stanje stvari i u digitalnoj transformaciji ‘IoT’ je nešto neizbježno, nešto izrazito potrebno i kao nekad s cloudom – tko napravi tranziciju na najbolji način, imat će prednost pred ostalima.

Naime, za četiri godine će na tržištu biti 50 milijardi ‘IoT’ uređaja, što ostavlja prostora za ostvarenje sjajnog poslovngo rezultata. Ali, samo oni najbolji stavit će ruke na veći dio kolača i pripreme su odavno počele, kao i sama digitalna transformacija. A ona će donijeti instant napredak.

Uz ‘IoT’ će kompanije i organizacije lakše pratiti kompletno poslovanje, od toga koliko prodaju, proizvode, kako trguju, koliko troše resursa na određenu stavku, koliko je koji zaposlenik produktivan, koliko je koji period u godini produktivan ili stagnira… Dakle, analize svih vrsta, baratanje velikim podacima, povezanost kakvu trenutno možemo samo zamišljati.

Uz to, koristi će i podatke “izvana”. Pod time se ne misli nužno na one podatke koje imaju partneri već podatke svojih korisnika, barem one kojima imaju pristup, kao i podatke koji će biti javni, a tiču se pametnih gradova. Nevjerojatna je to količina informacija koje se mogu analizirati, a donijet će svima korist.

Primjerice, pristup tolikim podacima svih vrsta trenutno imaju Google, Microsoft, Facebook i Amazon, a i neke druge tehnološke kompanije – iako u manjem obimu. S IoT će svi moći činiti isto to, baratati svime što bi im moglo koristiti da napreduju, ostvaruju više prihoda, lakše targetiraju korisnike i ostvare potencijal.

Samo, u početku treba paziti da se ne pretjera. Zasigurno će većina kompanija i organizacija u startu postavljati senzore apsolutno svugdje i prikupljati informacije koje ni ne trebaju. Zato treba angažirati stručnjake, reći im koji su ciljevi pa da oni pomognu u stvaranju poslovnog plana na adekvatan način.

Tako će digitalna transformacija u IoT svijet proći najbolje što može i samim time moći će se gledati dugoročno kako dalje funkcionirati.