‘JoomBoos’ najinovativniji medijski projekt na svijetu

Projekt 24sata JoomBoos, najveća mreža kanala na YouTubeu u kojoj su okupljeni najbolji regionalni YouTuberi, proglašen je najinovativnijim medijskim projektom na svijetu. Nagrada JoomBoosu uručena je na prestižnoj dodjeli nagrada INMA Global Media Awards u New Yorku.

Godinu dana od početka rada JoomBoos je dobio najprestižnije globalno priznanje. Nagrada JoomBoosu dodijeljena je na ekskluzivnoj INMA Global Media Awards u New Yorku.

“Dobitak nagrade u New Yorku je ostvarenje sna! Osjećaj je  jednostavno neopisiv! Iznimno sam ponosan na ovu prestižnu nagradu, to je potvrda cijelom  mojem timu koji su doprinijeli ovom velikom uspjehu, znamo da je projekt jako uspješan jer je osvojio iznimno teško dostupnu mladu publiku”, istakao je voditelj projekta JoomBoos Matej Lončarić na ceremoniji dodjele nagrade.

“Pokrenuli smo revoluciju na medijskom tržištu, dokazali smo to s posebnim projektima – prvim talent showom na YouTubeu ikad – Videostar, prve YouTube serije u regiji ‘Isti san’, a prepoznali su ga i oglašivači kao atraktivan kanal. Iznimno sam sretan što smo okupili najbolje YouTubere u regiji koji svakodnevno stvaraju sadržaje kakve publika jednostavno obožava gledati. Nakon što nas je prepoznalo tržište, sada je i cijeli svijet zapljeskao projektu JoomBoos, obećajemo da ćemo dati još više”, izjavio Matej Lončarić.

Najveći uspjeh JoomBoosa nisu samo velike brojke gledanosti i pretplatnika već povezanost sa svojom publikom. Videi na JoomBoosu postižu rekordne reakcije publike u samo nekoliko sati nakon objave. Te je jedini je medij koji stvara takav odnos s publikom. Činjenica da ga je prepoznala i INMA kao najboljeg u svijetu za najinovativniji projekt, nakon nešto više od godinu dana od početka je rekordan uspjeh i veliki poticaj za sve nove projekte koje pripremamo – kazala je na dodjeli prestižne nagrade  voditeljica  inovacijskih projekata Jasna Zemljić.

Veliko priznanje u New Yorku dobio je i projekt Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska koji je ušao među top 3 community service kampanje na svijetu. 

 “Jako sam ponosan na rad i uspjeh svojih kolega. To je još jedan dokaz da je 24sata kao vodeći medijski brend u Hrvatskoj priznat i izvan granica Hrvatske”,  izjavio je glavni uredni 24sata Goran Gavranović.

Nagrade u New Yorku kruna su nagrada koje su ove godine primila 24sata. Na Danima komunikacija u Rovinju 24sata i Styria još jednom su pokazali zašto su već godinama u samom svjetskom vrhu po inovativnosti u medijima. Projekt Videostar za JoomBoos osvojio je Effie nagradu koja se dodjeljuje za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama i time su postali prva medijska organizacija u Hrvatskoj nagrađena tako bitnom nagradom. Joombos je pobjednik u kategoriji ‘Medijska ideja’.