Komunikacijske tehnologije mijenjaju poslovanje banaka

Trendovi i nova dostignuća u području komunikacijskih i sigurnosnih rješenja za banke i finansijske institucije, središnja su tema skupa “Komunikacijske tehnologije u finansijskom sektoru” koji je danas u Sarajevu organizovala međunarodna IT kompanija Infobip, koja u Sarajevu ima jedan od svojih ključnih ureda s više od 90 zaposlenih.

Informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), kako je istaknuto, naročito posljednjih godina promijenile su bankarske standarde poslovanja i nametnule se kao nezaobilazane u dostizanju svjetskog nivoa poslovanja u smislu  rasta i razvoja finansijskog tržišta i njegovog okruženja.

Skup  organizujemo u saradnji s bankama da bismo predstavili naša rješenja i produbili poslovna partnerstva. U fokusu je Omni koncept, a radi se o rješenju koje je Infobip predstavio ove godine u Barceloni na Mobile World Congressu.

Omni paradigma ili koncept omogućava kompanijama da na vrlo jednostavan način u svoje komunikacijske i poslovne procese  i programe uvedu dodatne kanale kojima bi sebi osigurali sigurnost ili neke dodatne vrijednosti kojima bi privukli svoje krajnje korisnike kroz razne kanale komunikacije kao što su SMS, glasovni pozivi, e-mail, push notifikacije za mobilne aplikacije i drugo – izjavio je za Fenu VP Technical Solutions Sandi Ibrahimpašić, jedan od prvih sarajevskih zaposlenika Infobipa, koji je u proteklih sedam godina vodio niz međunarodnih projekata timova.

Skup je, po njegovim riječima, okupio predstavnike 16 kompanija iz bankarskog i sektora osiguravajućih društava i njihove kolege iz Srbije i Hrvatske.

Bankama su, po nama, trenutno najveći izazovi kako dodatno privući nove korisnike vodeći računa o postojećim, te kako osigurati sigurnost sistema i podataka. Svjesni smo da, naprimjer, u BiH koje nije veliko tržište za banke, ipak djeluje popriličan broj banaka i dosta je velika konkurencija. Banke pokušavaju na razne načine privući klijente i Infobip je tu kao neki kanal koji bankama može ponuditi svoja rješenja, prvenstveno s tehnološke i marketinške strane – naveo je Ibrahimpašić.

Infobip se kroz deceniju postojanja razvio u kompaniju koja broji više od 1.000 zaposlenih u 52 ureda rasprostranjena na šest kontinenata, te više od  200.000 klijenata, čime je ušao u klub vodećih svjetskih IT kompanija.

Osnovan je 2006. u Hrvatskoj, sarajevske operacije je utemeljio 2010., te danas u Sarajevu zapošljava više od 90 većinom mladih ljudi. Sarajevski ured je jedan od najvećih u globalnoj strukturi, sjedište je svih operacija vezanih uz Bliski istok, te važna baza znanja i talenata za globalno poslovanje. U sarajevskom uredu djeluje i odjel istraživanja i razvoja s 30-ak programera i stručnjaka za IT proizvode.