Novi imidž ASA Banke – ‘Naša i snažna’

ASA Banka kao domaća banka, opredijeljena da doprinese razvoju bh. privrede i šire zajednice.

ASA Banka, koja pripada vodećem poslovnom sistemu ASA Prevent grupaciji, predstavila je danas novu imidž kampanju ‘Naša i snažna’.

Prošle godine uspješno je završen proces pripajanja Moje banke Investiciono-komercijalnoj banci Zenica i stvorena je domaća banka – ASA Banka, a kako je rečeno, s ciljem stvaranja jake domaće banke.

Direktor  ove banke i predsjednik Uprave Samir Mustafić danas je na pres-konferenciji govorio o procesu nastanka i rebrandinga ASA Banke, rekavši da je ona spoj 60 godina bankarske tradicije i snage modernog poslovanja kao članica ASA Prevent grupacije.

Dodao je da je samim tim, kao domaća banka, opredijeljena da doprinese razvoju bh. privrede i šire zajednice.

“Korporativni slogan ‘Naša i snažna’ najbolje opisuje šta želimo značiti na tržišu. Ova banka ima resurse kao ljudske tako i kapitalne da bude značajan faktor razvoja bh. privrede i lokalne zajednice. Na nama je da jednim iskrenim nastupom doprinesemo razvoju naše države i kao članica unutar ASA Prevent grupacije opredijeljeni smo da bliskim kontaktom s klijentima i jakom ulogom koju moramo imati, zajedničkim snagama doprinosimo razvoju klijenata i da samim time banku pozicioniramo tamo gdje treba da bude,” rekao je Mustafić.

Naglašava da je fokus na brzini i fleksibilnosti, istakavši da njihovi klijenti već sada to primijete.

“Oni koji ne primijete mi se nadamo da ćemo ponašanjem i i profesionalnošću dokazati da nam je stalo i zadobiti njihovo povjerenje,” kazao je Mustafić.

Izvršni direktor i član Uprave Edin Mujagić govorio je o poslovnim planovima ASA Banke.

“Mi što pokušavamo ovom kampanjom kazati jeste da smo snažna banka. Prošlu godinu, nakon što smo prošli kroz zahtjevan proces spajanja,  završili smo pozitivnim rezultatom. Poslovali smo veoma dobro i završili smo s pozitivnim rezultatima. Svi finansijski pokazatelji govore da imamo potrebne predispozicije da napravimo odličan rezultat na tržištu,” pojasnio je Mujagić.

Izvršni direktor za poslovne operacije i član Uprave Jasmin Spahić precizirao je da je fokus baziran na izvrsnosti u poslovnim procesima i jedino na taj način mogu ispuniti očekivanja klijenata i ostalih učesnika u poslovnom procesu.

“ASA Banka je nastala fuzijom Moje banke i Investiciono-komercijalne banke i kao takva nastavlja da radi. Cilj nam je razvijati tzv. korporativnu kulturu i na tome intenzivno radimo. Ona ima refleksiju na interne i eksterne procese banke, posebno na klijente,” zaključio je Spahić.