Prvi dan studenata EF UNMO u marketing planiranju

Takmičenje obilježeno mnoštvom iznenađenja i kreativnih rješenja.

Danas je u toku drugi dan takmičenja studenta Ekonomskog fakulteta UNMO. Donosimo kratki pregled jučerašnjih dešavanja. Partner ovogodišnjeg, već 13. po redu, takmičenja u marketing planiranju je fondacija Konrad Adenauer u Bosni i Hercegovini.

Marketing projekti su koncipirani u okviru redovne nastave iz predmeta Marketing, koju su realizirali predmetni nastavnik doc. dr. Veldin Ovčina i predmetne asistentice dr. Irma Dedić i mr. Amela Piralić.

O važnosti ove manifestacije govori činjenica da su na današnjem takmičenju prisustvovali mnogobrojni gosti, te veliki broj medija. U uvodnom dijelu manifestacije prisutnima su se obratili prof. dr. Sead Pašić, rektor Univerziteta „Džemal Bijedić“; dr. Karsten Dummel, direktor Fondacije Konrad Adenauer u BiH; savjetnik ministra finansija HNK-a gospodin Haris Šabanović; savjetnica za obrazovanje, nauku  i tehnologije pri Fedralnom ministarstvu obrazovanja, mr. Sanela Kuko; stručna savjetnica za visoko obrazovanje pri Ministarstvu obrazovanja nauke, kulture i sporta HNK, gđa. Hilzema Tabaković; te dekanesa Ekonomskog fakulteta, prof. dr. Azra Bajramović.

Dekanesa Ekonomskog fakulteta, prof. dr. Azra Bajramović i prodekan Fakulteta doc. dr.Veldin Ovčina uručili su zahvalnice svim saradnicima na izradi marketing projekata, te gostima predavačima, koji su održanim radionicama u prethodnom periodu studentima pružili priliku da obogate vlastita znanja iz oblasti marketinga.

U prvom danu takmičenja nastupilo je sedam timova, dok će drugi dan biti obilježen predstavljanjem preostalih devet timova. Za razliku od prethodnih godina, ove godine na takmičenju, pored studenata Ekonomskog fakulteta, učestvuju i studenti multidisciplinarnog studija Poslovna informatika.

Kreativni studenti upriličili su mnogobrojna iznenađenja za sve prisutne, pa su pored odlično urađenih marketing planova svoje prezentacije obogatili ugostivši različite goste, koje karakterizira ostvareni uspjeh. Podršku studentima pružili su uspješni mostarski sportisti, Emir Balić, Emil Markić, Amina Kajtaz, te Damir Beljo. Pored sportista, svojim dolaskom studentima su podršku pružili Anid Ćušić i Alem Velagić iz muzičke grupe „Ice Bend“, a posebnu pažnju izazvao je baletski nastup najmlađih balerina iz kluba „Arabesque“.

Fakultet je također posjetila grupa djece iz vrtića „Sunčani most“ koji su podržali studentski tim Bosna Sunce osiguranje, čija se marketing kampanja temeljila upravo na saradnji s ovim vrtićem.

Manifestaciju je obilježilo i premijerno izvođenje pjesme o Veležu koju su osmislili studenti tokom izrade marketing plana za navedeni mostarski fudbalski klub.

Marketing planove će ocjenjivati članovi stručne komisije, a pobjednici takmičenja bit će proglašeni po završetku manifestacije