Put do uspjeha vodi kroz 99% neuspjeha

Kada je mali dečak iz Japana otvorio svoju radionicu, još uvijek je išao u školu. Njegov plan je bio da proda svoju zamisao Tojoti. Radio je dan i noć. Čak je i spavao u svojoj radionici. Uvijek je vjerovao da će usavršiti svoju ideju i stvoriti vrijedan proizvod. Kako je vrijeme prolazilo, on se oženio, a čak je založio nakit svoje žene i uložio u svoju ideju.

Konačno je došao dan kada je napravio prototip koji je htio da pokaže Tojoti, ali su ga odmah odbili, jer se njegov proizvod nije uklapao u njihove standarde. Teško mu je palo, ismijavali su ga inženjeri iz Tojote. Nije odustao. Nastavio je da radi. Nakon 2 godine redizajniranja konačno je dobio ugovor sa Tojotom.

Da bi mogao da snabdeva Tojotu, morao je da sagradi fabriku. Međutim, problem je bio u nedostatku materijala koga nije bilo dovoljno. I dalje nije odustao!

Svojom upornošću pronašao je novi proces u pravljenju betona za svoju fabriku. Kada je sagradio fabriku, bio je spreman za proizvodnju, ali je fabrika bombardovana dva puta i postala totalno neupotrebljiva. I to nije bio kraj!

Počeo je da skuplja višak benzinskih boca odbačenih od strane američke vojske, koje su postale nove sirovine za njegov proces obnavljanja proizvodnje. Međutim, desio se zemljotres i uništio fabriku!

Nakon rata, nedostatak benzina je natjerao ljude da idu pješice ili da koriste bicikle. Sagradio je mali motor i nakačio na svoj bicikl.

Njegove komšije su željeli jedan i iako je pokušao, nije mogao da nađe dovoljno materijala, tako da nije mogao da proizvodi dalje.

DA LI JE ODUSTAO? NE!

Napisao je veoma inspirativno pismo i poslao vlasnicima 18.000 radnji za bicikle. Zamolio ih je da mu pomognu da obnove Japan. Njih 5.000 mu je odgovorilo i dalo nešto malo novca da bi napravio male motore za bicikle. Nažalost, prvi modeli su bili previše glomazni da bi radili dobro, pa je nastavio da ih razvija, dok konačno, mali motor nije postao realnost i postao uspjeh.

Taj mali dečak se zove Soiširo Honda, a njegova korporacija HONDA danas zapošljava preko 100.000 ljudi u Americi i Japanu. Trenutna vrednost kompanije: 61.4 milijarde dolara.

 

POUKA:
Jedan čovjek potpuno posvećen, donio je odluku i radio je na tome, dok je nije ostvario. Usavršavao je konstantno svoju ideju, dok nije došao do konačnog cilja. Neuspjeh jednostavno nije razmatrao kao mogućnost.