Twitter testira premium opciju

Posljednje izvješće pokazuje da se broj korisnika Twittera od marta/ožujka do juna/lipnja nije povećao, nego je zastao na 328 miliona.

Uprava Twittera počela je testirati uslugu preplate koja će korisnicima za 99 dolara mjesečno omogućiti agresivniju promociju i prikazivanje tvitova i kod onih koji ne prate tog korisnika, objavili su iz kompanije.

“Vi samo morate nastaviti koristiti Twitter, a vaši tvitovi od sada će biti vidljivi znatno većoj publici”, pišu.

Glasnogovornik Twittera izjavio je kako je program u fazi testiranja, a trenutno ga koristi mali broj privatnih korisnika. Ukoliko se program pokaže uspješnim, mogao bi doprinijeti rastu prihoda Twittera koji su u posljednje vrijeme negativni.

I pored loših prihoda, broj korisnika ove društvene mreže sve donedavno je rastao. Međutim, posljednje izvješće pokazuje da se broj korisnika od marta/ožujka do juna/lipnja nije povećao, nego je zastao na 328 miliona.

Spekulacije o uvođenju ovog programa pojavile su se odavno, ponajviše zbog toga što se ispostavilo da Twitter znatno više koriste oni koji ne produciraju nego samo pregledavaju sadržaj.