UNICEF u projektu ‘Young Lions’

U petak, 02. juna, Bosna i Hercegovina će imati pobjednika prvog izdanja ”Young Lions” takmičenja za mlade i kreativne advertising profesionalce.

Agencija Via Media, u saradnji sa Kanskim lavovima, oficijelnim partnerom Brending konferencije, organizira prvo izdanje takmičenja ”Young Lions B&H”. Ovo takmičenje, ne predstavlja samo uzbudljivo natjecanje već i projekat društveno odgovornog karaktera. UNICEF, kao vodeća organizacija za promovisanje prava djece i njihove zaštite, uključio se u projekat, te pokrio troškove putovanja za tim koji će BiH predstavljati na globalnom takmičenju u Kanu.

Tim povodom, održana je konferencija za medije na kojoj je ozvaničena saradnja između organizatora Brending konferencije i predstavnika UNICEF-a, te je predstavljen koncept takmičenja.

Za prvo izdanje takmičenja “Young Lions” u Bosni i Hercegovini, UNICEF će predložiti teme u skladu sa zagovaračkom strategijom koju sprovode, a koje su potkrijepljene dokazima iz BiH, ali i na međunarodnom nivou.

Namjera nam je da omogućimo mladim kreativcima da nauče nešto više o pravima djece. S obzirom na pravila takmičenja, ne smijemo otkriti detalje o samoj temi takmičenja, ali ono što mogu reći je da obje teme zasigurno zaslužuju pažnju, te razumijevanje javnosti. UNICEF sarađuje sa profesionalcima iz oblasti oglašavanja i komunikacija širom svijeta i veoma često, njihove ideje nam daju dodatnu snagu pri pristupu interesnoj javnosti. Nadamo se da će BiH biti još jedan primjer kojim će se pokazati da kreativna industrija može dati dodatni podstrek pri dizanju “glasa za djecu” – izjavila je Geeta Narayan, predstavnica UNICEF-a u BiH.

Haris Mujanović, Account Director u agenciji Via Media, izjavio je da saradnja sa UNICEF-om, ima dvostruku važnost. Osim što će UNICEF obezbijediti nagrade za učesnike, predstavnici UNICEF-a dobit će na raspolaganje producirani materijal, bez naknade.

Koncept takmičenja je prilično neobičan i zaista zanimljiv. Mladi agencijski profesionalci starosti do 30 godina, odvojeni od svojih direktora i timova, imaju priliku da pokažu svu svoju kreativnost i kreiraju kampanju za podizanje svijesti o određenom društvenom problemu. Takmičenje je posebno po tome što se svi učesnici nalaze u istom prostoru, a za produkciju traženih kampanja, takmičari imaju samo 24 sata. Žiri će ocjenjivati radove na osnovu toga koliko je ideja inovativna, kakav je kreativni kvalitet izvedbe, te da li je poruka dobro prenesena. Svi producirani materijali stavljaju se na raspolaganje određenoj nevladinoj organizaciji, bez naknade za autorska prava. UNICEF je prepoznao značaj jednog ovakvog projekta i želim da im se zahvalim u ime agencije Via Media, ali i u ime svih mladih kreativaca koji će dobiti priliku da budu dio globalnih trendova te okušaju snage sa kolegama iz cijelog svijeta” – dodao je Mujanović.