Uspjeh ‘Zlatne džezve’ na tržištu Slovenije

Uz ‘Zlatnu džezvu’ i ostatak asortimana Vispaka, kao i AS GROUP, kao što su ‘Klasovi’ somuni, ‘Sprindove’ pice i drugi, bilježe rast na ovom tržištu

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija ‘Vispak’ u prvih pet mjeseci ove godine bilježi rast prodaje Zlatne džezve na tržištu Slovenije za 55 posto u odnosu na isti period prošle godine.

‘Vispakova’ kafa zastupljena je u svim značajnijim maloprodajnim lancima na ovom tržištu sa tendencijom širenja prodajnih mjesta. Uz ‘Zlatnu džezvu’ i ostatak asortimana ‘Vispaka’, kao i AS GROUP, kao što su ‘Klasovi’ somuni, ‘Sprindove’ pice, ‘Stamp’i krem, i drugi, bilježe rast na ovom tržištu.

“U prethodnih mjesec dana u Sloveniji smo uspješno proveli kampanju ‘Ponos Bosne i Hercegovine’ kroz koju smo prezentovali ‘Zlatnu džezvu’ – bosansku kafu i ostale proizvode iz Bosne i Hercegovine, kao što su Tops, Bosanski lokum, ‘Klas’ somune, i druge. ‘Zlatna džezva’ je bila brand lider koji je nosio cijelu kampanju”, izjavio je Armin Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga u kompaniji ‘Vispak’ d.d. Visoko.

Hodžić je dodao kako je u saradnji sa maloprodajnim lancima ‘Interšpar’, ‘Mercator’, i sa trgovinama ‘Kea’, organizovana izložba Guinnessove džezve, uz degustaciju bosanske kafe.

”Priređen je i kulturno-umjetnički program u suradnji sa KUD-ovima iz Slovenije koji baštine folklorno nasljeđe naših naroda. Reakcije slovenskih potrošača bile su sjajne i vjerovatno ćemo sve skupa ponoviti krajem ove ili početkom iduće godine”, izjavio je Hodžić.

Rast prodaje ‘Zlatne džezve’ i ostalog asortimana AS GROUP na slovenskom tržištu je kontinuiran u posljednje četiri godine, a unaprijeđen je marketing ulaganjima u ovo tržište, kao i stalnim radom kako naših partnera u Sloveniji, tako i timova profesionalaca zaduženih za širenje na nova tržišta, ističu u kompaniji ‘Vispak’ iz Visokog.