Hrvatski startup Freewa bilježi rast širom svijeta

Tijekom srpnja uspješno je završena crowdfunding kampanja za hrvatski startup Freewa čiji je cilj veća dostupnost pitke vode i očuvanje okoliša. Kampanjom je prikupljeno 200.000 kuna te je mapirano više od 1 500 lokacija pitke vode širom svijeta.

Freewa se sastoji od mobilne aplikacije, koja korisnicima pomaže locirati najbliže lokacije s pitkom vodom, bilo da se radi o prirodnom izvoru ili javnoj česmi, te staklene boce s torbicom koja se proizvodi od reciklirane PET ambalaže. Takvim pristupom smanjit će se količina plastike koja završi u morima. Freewa je ujedno postao i izvorni hrvatski te zagrebački proizvod i suvenir.

Kroz kampanju izvori pitke vode mapirani su u više od 60 gradova na svijetu. Vedrana Vrabec iz Freewe pojašnjava: “Za Freewu se daleko čulo. Podržavatelji su stigli od Novog Zelanda preko Austrije, Luxemburga, Velike Britanije, Nepala do SAD-a, a naravno najviše ih je iz Hrvatske.”

Podrška nije izostala niti među domaćim tvrtkama. Tako su se u projekt uključili Ing-grand, Yammat FM radio, HBO Adria, Razvojna agencije Grada Zagreba, tvrtke Blink i Carin, ACT grupa te mnogi drugi. Potporu projektu je dalo Ministarstvo zaštite okoliša i energetike, Hrvatske vode te Vodovod i odvodnja grada Zagreba prepoznavši projekt kao inovativan i društveno odgovoran u području zaštite voda.

Iz Freewe kažu kako je ovo tek početak, a projekt se može i dalje podržati na adresi www.freewa.org.  Prikupljenim sredstvima planiraju završiti i isporučiti prvu seriju Freewa boca tijekom studenog. Uz to, paralelno rade na planiranom razvoju i unapređenju aplikacije te na privlačenju novih korisnika.