Letovi na relaciji Štutgart – Mostar?

Niskobudžetna kompanija Eurowings, bez navedenog objašnjenja otkazala je planirane letove, na realaciji Dizeldorf – Sarajevo, koji su bili zakazani za 2. novembar. Ova kompanija zadržava već postojeće letove iz gradova Štutgart i Keln do Sarajeva, a sve više se priča i o angažmanu kompanije Eurowings na Aerodromu Mostar i to za letove Štutgart – Mostar. 

Podsjećamo da su još u januaru ove godine održani sastanci, gdje su: aradonačelnik Mostara Ljubo Bešlić, predsjednik Vlade HNK-a dr. Nevenko Herceg, direktor Međunarodnog aerodroma Mostar Marin Raspudić sa saradnicima, direktor BHANSA Davorin Primorac sa saradnicima, te predstavnici federalnog ministarstva saobraćaja i komunikacija, u Gradskoj upravi Mostara susreli se sa s predstavnikom niskotarifne kompanije Eurowings, Ivanom Orečom, menadžerom za mrežni razvoj za Jugoistočnu Europu, gdje je izražena posebna zainteresiranost za saradnjom.

Moguć scenariji WizzAir-a?

Tada je dogovoreno da će kompanija Eurowings poslati zvaničnu ponudu svim akterima sastanka. Po svemu sudeći skore realizacije još uvijek nema, međutim šta ako se dogodi scenariji WizzAir-a, gdje navodno zbog velikih troškova ulaganja i prilagođavanja aerodroma, menadžment nije bio u mogućnosti realizirati tražene uslove ove niskobudžetne aviokompanije. Nakon toga WizzAir je otišao u Tuzlu, i zračnu luku doslovno podigao na noge.

Ulaganja su jasna kaže za Reunion magazina, Marin Bago, predsjednik udruge Futura: “Na uloženu marku ide petnaest, a novac za troškove koje je aerodrom imao se može iskupiti kod tri bogatija čovjeka u Mostaru”, tvrdi Bago. Koliko je izvjesno da se takav scenarij i sada dogodi kod kompanije Eurowings, ostaje da se vidi.

Putnici pamte prevaru Štutgart – Mostar iz 2015

Još jedna otežatna okolnost kad je u pitanju let kompanije Eurowings, na relaciji Štutgart – Mostar, jeste ta što većina građana pamti prevaru iz 2015. godine kada je kritika išla na adresu agencije PRO.PAK Hercegovina, i lična na Maria Glišića direktora ove agencije kojoj se od tada gubi svaki trag.

Naime, agencija PRO.PAK je organizirala promotivni let za poslovne ljude i novinare na realiaciji Mostar – Štutgart – Mostar, veliki broj građana Mostara i Hercegovine nije krio zadovoljstvo što će direktno iz Mostara moći putovati za Njemaćku. Podsjećamo i da veliki broj BH dijaspore koji dolaze u Hercegovinu moraju birati alternativne aerodrome: Sarajevo, Split, Dubrovnik eventualno Tuzla. Sve u svemu informacija o letu agencije PRO.PAK tada je sa oduševljenjem primljena. Sretna vijesti nisu trajale dugo. Ubrzo su se počeli javljati ‘prevareni’ putnici.

Najzapamćeniji i onaj koji je istjerao ‘mak na konac’ je Drago Mandić. Nakon što je naručio kartu Štutgart – Mostar i čekao nekoliko sati na let koji doći neće, Mandić je bio primoran ići drugim letom sa predsjedanjem koji ga je koštao duplo više od dogovorenog. Iako mu je menadžment agencije PRO.PAK obećao platiti zamjenski let, to se nije nikada dogodilo. Nudili su mu i besplatan let nazad, ali nije se ni to dogodilo, iz jednog jednostavnog razloga – letova više nije bilo. “Ovo je loša promocija Mostara, ko ovo radi, govorio je Mandić”.

PRO.PAK agencija je nestala, njene prostorije na aerodromu su navodno zatvorene. Da li je bilo još putnika poput upornog biznismena Mandića, ne možemo znati. Oni će vjerovatno isploviti ako se realizuje ponovo let koji nije nikad ni zaživio Štutgart – Mostar. Ako ne, ako se Mostaru ponovi WizzAir, ostaje samo pitanje nezadovoljnog Mandića – ko nam ovo radi?